Bordro Plus
Makalede Neler Var?
Bordro İşleme ve Takibi Tek Bir Yerde
Bordro Plus; GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.
Modüler ve Entegre Yapı
Temel modül olan, Sicil Yönetim’i üzerine, istenilen zamanda, Ücret Simulasyonu fonksiyonu kullanarak zenginleştirilme olanağı sunar. Ayrıca Bordro Plus, Logo ERP ve Tiger HR çözümleri ile entegre çalışarak bilgi akışını ve süreçleri hızlandırır.
Sicil ve Ücret Yönetimi
Tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların Sicil ve Ücret Yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir.
İş Gücünde Tasarruf
Bordro işlemlerini, yasal prosedürleri ve raporların otomasyonunu, mevzuat bilgisi gerekliliğine göre minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.
Kolay Kullanıcı Deneyimi
Sunduğu zengin özelliklerinin yanı sıra kısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde
uyarlanabilirliği sayesinde, işletmelerin bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan
maksimum fayda elde etmelerini sağlar.
Sosyal Güvenlik Kurumu Uyumu
Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay bir kullanım sunar.
BROŞÜRÜ İNDİRİN