Start
Makalede Neler Var?
İş Hayatında Yeni Bir ‘Start’
START ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz. START iş yükünüzü hafifletirken sizin de tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi ve karlılığınızı artırmanızı sağlar.
Bilgi Yönetimi
Stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerini rahatlıkla yönetmenizi sağlar.
Tek Bir Yerden Detaylı Takip
İş yükünüzü hafifletmek için, tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi sağlayarak karlılığınızı artırır.
Küçük İşletmeler İçin Etkin İşlem Yönetimi
Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane ve galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli işletmenizin günlük işlemlerini daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilmenizi sağlar.