CRM Business Müşteri İlişkileri Yönetimi Nedir?
Müşteri İlişkileri Yönetimini (CRM:Customer Relationship Management) müşteriyi tanımak, müşteri ihtiyacını anlamak, ona uygun hizmetler ve ürünler geliştirmek ve bu bilginin organizasyon içinde paylaşılması olarak tanımlayabiliriz.
Diğer bir deyişle CRM, “Doğru mal ya da hizmeti, doğru müşteriye, doğru zamanda ve fiyatla, doğru noktada sunmaktır” şeklinde tanımlanabilir. Bu tanımdaki dikkate değer ifade “doğru” sözcüğüdür. Klasik anlayışta yer alan, en düşük maliyet, en çok müşteri, her iletişim noktası, vb. hususlar yerine “doğru” tabiri kullanılmıştır.
CRM Business, firmaların mevcut müşteriler ile sürdürdükleri ilişkiyi geliştirmek, yeni müşteriler kazanmak ve tüm müşterilerin elde tutulmasını sağlamak ve ürün yada hizmet satan ve satış öncesi, satış esnası ve sonrasındaki süreçlerini kontrol altına almak isteyen tüm şirketlerin ihtiyaçlarına çözüm üretmek amacıyla geliştirilmiştir.
CRM Business Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı sayesinde potansiyel müşterilerinizle tanıştığınız andan itibaren tüm ön pazarlama faaliyet sürecinizi, soğuk ve sıcak satış süreçlerinizi ve satış sonrası süreçlerinizi, LOGO’nun Go Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise yazılımları ile entegre olacak şekilde yönetebilir ve temel ürün stok bilgisi, cari hesap bakiyesi gibi raporlara ulaşabilirsiniz.
CRM Business ’in bir diğer kullanım amacı ise, potansiyel müşterilerinizin satış öncesi tüm süreçlerini takip etmenizin yanında, mevcut müşterilerinizle sürdürmekte olduğunuz ilişkilerinizi de takip etmenizi, raporlama ve iş süreçleri analizleri sayesinde bu süreçte oluşabilecek aksaklıkları önceden öngörebilmenizi ve gerekli önlemleri zamanında alabilmenizi, dolayısıyla kesintisiz müşteri memnuniyeti oluşturmanızı sağlamaktır.
CRM Business yazılımının arayüzünü kullanarak faks, toplu e-posta ve toplu SMS gönderimlerinizi de yapabilirsiniz.